Torsdag kväll

Efter träningen (step up puls) mötte jag Mats på Backa plan, vi inhandlade mat tills imorgon då min bror och hans lägenhetskompis kommer på middag och lite godis.
För ett tag sen fick jag salt och pepparkar i form av två spöken som kramas, och nu hittade jag samma fast som stora sparbössor! Jag tar kort på dem imorn. Jag lyckades fylla upp den vita med en kronor och femtio öringar, kan säga att jag har ganska många en kronor och femtio öringar! :D Så köpte jag även saltkar och pepparkar i form av små hundar! Supersöta!

Mats började plocka ned den stora buren, så nu ser det ut som kaos här hemma, men ska städa upp resten i morgon.

Vi skulle gått på Räfven men när vi kom dit var det utsålt, trist men så blir det ibland, så vi gick och satte oss på cafe istället. Drack choklad med espresso och grädde och åt en jättemäktig brownie, på typ två timmar lyckades jag inte få ned allt i alla fall...

Imorgon ska min bror fylla i sin branding, kanske ska dit och kika... vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0