Torsdagen

Har inte hunnit skriva på ett tag, har haft så mycket att göra. I tisdags var det råtthjälpsmöte på skype som tog typ hela kvällen. Igår var jag i stallet, sen var jag ute och sprang (inte så där jättelångt, bara runt 4 km), sen var jag på gymmet och hade step up pass, så jag kom inte hem flräns vid sju tiden. Lagom död, då lagade vi mat och kollade på Battlestar.

Idag ska jag in till stan och arbeta för event bolaget, jag och en till tjej ska inviga en butik. Vi ska tydligen dela ut någon sorts dricka, förstod inte riktigt, men det blir väl bra. Då kanske vi slipper flyers utdelningen (inte för jag tror det, men man kan ju hoppas). Invignarna är roliga, man varvar liksom arbetet så det blir inte samma hela tiden. Så får man vara en "trevlig typ" som delar ut ballonger och hälsar folk välkomna istället för att vara den som alla hatar :p

Igår plockade jag de första maskrosorna till marsvinen! Yey, det betyder att de kommer bli mycket billigare i drift fram till typ september! Så slipper man köpa typ två sallads huvuden om dagen till dem. Måste åka till stallet och ta lite hö till de stackarna också, det är slut.

Ikväll är det tvätttid också, måste tvätta lite träningskläder till i helgen. Det är lite dumt för jag har inte riktigt förstått om man ska ha inne träningskläder eller ute, får läsa om lappen. Kanske har missat något, annars får jag ta med mig båda.
Det var dumt för jag hade tänkt träna efter jag jobbat, men vi har tvättid, så jag får gå uto ch springa eller något istället. Men det gör att jag missar en "klisterlapp" i gymmet, vilket gör att jag får träna en dag extra innan jag får min träningspåse....

Nu ska jag iväg till stan och dela ut ballonger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0