jul

Sitter nu i bilen ned från Stockholm på väg till Göteborg, är verkligen supertrött i huvudet.
Men det har varit in bra jul, julafton var toppen. Den var lite rörig, men inte så det kändes jättejobbigt. God mat och hur många julklappar som helst, trots att vi inte var så många och farmor hade sagt att hon inte skulle köpa julklappar, fast hon gjorde det ändå.

Min lille dator är helt underbar, speciellt nu när jag fått avinstallerat allt HP skräp som jag inte ville ha, som bara tog massa ram.

Så har man lyckats pricka in alla släktingar också. Men nästa gång jag kommer upp tror jag att släkten får vänta så jag kan få träffa alla vännerna istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0