Måndag kväll

Har inte skrivit på ett tag nu, vi var ju uppe i Stockholm och for fram och tillbaka mellan släktingar och husdjursmässan.
Men det var trevligt.
På vägen ner igen så fick vi köra genom först regn och sen snöstorm. Nere vid Jönköping såg vi knappt vägbanan, men som tur var, var det sent och nästan inga andra bilar var ute, så vi hade hela vägen för oss själva.

I helgen var det arbetshelg på Britta, jag och Mats åkte bil upp, men eftersom han var tvungen att arbeta på söndagen så åkte han hem lördagkväll och jag tog sällskap med en annan som var uppe ned med bussen till Göteborg på söndagen.
På lördagen satt vi och slipade block, åror och båtshaken i ett par timmar, med en kortare paus för att äta lite smörgåsar. På kvällen spelade vi spel och åt godis och annat onyttigt.
Söndagen blev lugnare då satt vi inne på kontoret och lagade hajnätet, i några timmar och tjötade.

Sen har det inte hänt så mycke mer, jag skulle ha tagit massa bilder uppe på arbetshelgen, men jag hade glömt mitt minneskort i datorn hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0