Golf och väskor!!

Denna vecka är pappa här så vi försöker hitta på lite grejer. Igår firade vi min födelsedag in "advanced", så vi åt ute och jag fick två uuuuuunderbara presenter, två Friis and Co väskor! Jag blev galer uberglad! Får ta kort på de imorgon, små underverk ;)
En större väska jag kan ha varje dag och en finare mindre "gå-ut" väska.
Efter de spelade vi äventyrsgolf i slottskogen, de var superkul, verkligen annorlunda golfbana, jag sänkte min boll i vattnet typ två gånger :s
Vi spelade lite sent också så sista hålen blev de anarki då alla sprang omkring och letade efter vilka banor de hade kvar så vi hann spela innan de stängde, men de var kul de med, även om de drog ned mina poäng rejält :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0