Lördag

Lördagen inledes starkt med ett 60 minuter spinningpass. Det var mitt första spinningpass någonsin, och oh em gee vad det var jobbigt. Jag tyckte ändå jag höll samma puls som på indoorwalkingen, men här rann svetten som pärlor runt mig, vilket det inte brukar göra.
Det var väldigt jobbigt, men skönt efteråt, precis som det ska vara...

Nu ska jag fortsätta denna lördag med en mindre roligt uppgift, nämligen städa ut grisstan, sedan blir det kickoff för oss faddrar nere på kajen.

Nice nice


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är typ rädd för spinning, för jag brukar svettas floder av det. Det är nog som att cykla vanligt bara det är då blåser det mkt mer ;)

Så det är rätt att du svettas :) Duktigt tränat!

2011-08-13 @ 13:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0