Mitt jobb

Jag fick frågan vad jag jobbar med, jag har nog kanske skrivit om det tidigare, men jag är inte säker.
I första hand pluggar jag på Chalmers Lindholmen där jag läser Sjöfart och logistik. På tisdag drar andra året av tre i gång, och hittils har jag klarat alla mina kurser och oftast med bra betyg.
Jag tar inget studielån eller studiebidrag, då jag vill kunna spara mina studieveckor om jag någon gång skulle vilja skola om mig. Och eftersom Mats har en bra inkomst så klarar vi oss bra, men därför har jag också ett extra jobb.

När jag inte pluggar jobbar jag genom ett bemanningsföretag som kundtjänstmedarbetare på ett företag som levererar digital tv. Jag svarar alltså i telefon och hjälper folk när deras digitalboxar krånglar och svarar på frågor om vårt utbud och kunders fakturor. Ofta är det ett trevligt jobb, då de flesta av kunderna är väldigt trevliga, ibland stöter man dock på idioter, men så är det ju i alla yrken.

Nu första läsperioden kommer jag bara läsa en kurs då jag har tillgodoräknat mig massa kurser så nu kommer jag jobba ganska mycket framåt.


Kommentarer
Postat av: clara

sv tack :)

2011-08-27 @ 11:07:32
URL: http://cclaraas.blogg.se/
Postat av: A.

Svar: Tack, roligt och höra. :D

2011-08-27 @ 12:43:24
URL: http://sadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0