One down One to go

Första tentan avklarad!
Det var en logistik tenta som jag haft världen största ångest över. Jag har inte alls fått grepp om kursen, vi skulle kunna massa räkneövningar som vi inte hade några övningar på och jag har bara varit arg över hela kursen.
Dessutom på tentan kommer ett jättesvårt räknetal vi har gått igenom två gånger, båda gångerna har halva klassen bara suttit och skakt p åhuvudet och inte fattat någonting och vi har som sagt inte fått några övningar på det, så jag fattar inte hur han kunde ta med! Nu var det som tur var uppdelat och andra delen kunde jag (om det är de han är ute efter men det tror jag).

Så nu är det bara transporttentan på torsdag, men den känns bättre för då har jag massa saker med mig så jag behöver inte kunna massa saker i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0