So sorry

Det har varit dött här i bloggen ett tag och det ber jag om ursäkt för!
Jag har haft väldigt mycket i skolan och det har tagit helt udden av blogglusten MEN nu ska det bli ändring. Efter julen kommer det nya Bumpi.se lanseras!

Det är samma blogg fast lite upp piffat och lite mera jag!

Runt nyår kommer alltså Bumpi.se att komma igång, så håll ut!

Tills dess kommer ni kunna här på bloggen följa "Den Stora Hund Jakten".
Jag är ute efter att skaffa en till hund och jag har siktat in mig på Podeno Portugues, en liten jakthund, med mycket mod och stort hjärta. Tyvärr finns det bara ca 50 stycken i hela Sverige och då jag letar efter en omplacering är det inte det lättaste att hitta. Men här kommer ni alltså få följa mina ups and down i hunddjungeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0