SJÖLOG

Senaste två dagarna har jag varit lite off, då SJÖLOG äntligen gick av stapeln!
Vi började i onsdags med en seminairedag, förra året kom ca 40 personer men i år kom det över 200pax!
Helt otroligt. Bland gästföreläsarna kan jag nämna Robert Uggla på Broström, han drog nog rätt mycket folk kan jag tänka mig. Sen hade vi lite folk som skrivit rapporter och en politiker.
Vi hade också en paneldiskussion som var jätteintressant! Många bra frågor kom upp och många tankar väcktes.
Sist på dagen hade vi Jan Bylund, dels är han ju komiker men även föreläsare i kommunikation, så det var tänkt som ett sätt att knyta ihop säcken och ha ett dragplåster. Men det var faktiskt en del som gick efter panel diskussionen! Vilket var lite trååkigt för Bylund, men de kändes också roligt för det var ett tecken på att de var där för vår seminariedag inte bara för att se någon känd!

Igår var det själva mässan, så jag pratade med folk hela dagen. När jag inte pratade med olika företag var det värdar, vänner och/eller skolkamrater. Så fullt upp!
Allt avslutdes med en bankett på kvällen. Och mässlokalen var också bankettlokal så det var mycket meck med att få till det, så fem minuter innan banketten skulle dra igång svidade jag om...

Allt avslutades så klart på Frasses, ch det var härligt att se både studenter, gamla studenter och VD:arna för rederier vara kvar på Frasses vid tre på natten. Det var riktigt awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0