Sista dagen i Kanada!

Idag var sista dagen i Kanada så vi åkte till Capilano suspension bridge. Det är typ som en park, fast med massa hängbroar. De har en stor hängbro över själva Capilano river, 70 meter ovanför, och väldigt lång. Den gungade massor när man gick över den, men den skulle hålla för 96 elefanter och för ett par år sedan trillade ett typ 70 tons träd ned över bron och den höll för det med, så jag var inte direkt orolig.
De hade också byggt en stig med hängbroar uppe i träden, mellan typ 10 och 30 meter högt  och de gick mellan plattformar byggda på och runt träden. Väldigt häftigt! Det var soligt och fint men eftersom det är inne i regnskogen (Vancouvers skogar räknas faktiskt som regnskog) så är det ganska mörkt under träden. Vi såg också en ekorre som kom hoppande och sprang mellan benen på oss, tyvärr var det alldeles för mörkt och den var alldeles för snabb så jag fick ingen bild på den, men den var väldigt söt ändå!
Det fanns också en stig som de byggt så den liksom hängde ut över floden, svårt att beskriva ni ser på bilderna nedanför, men det var också väldigt coolt, tyvärr så började det regna precis när vi gick den stigen, fast sen slutade det igen lika fort.

Middag åt vi på en pasta resturang vid namn Antons och portionerna där var enorma! När jag ätit så jag var proppmätt så fanns det säkert 3 portioner till kvar på min tallrik! För endast 16 dollar, helt galet!
Imorgon flyger vi till SF, klockan 6 på morgonen men vi måste tydligen vara på flygplatsen klockan 3! Galet, men nu ska jag sova iaf :)


Blodsocker i botten, vart fins käket?




Beaver fever!



Finn ett fel

Här har Mats ätit så mycket han orkar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0