Shopping

Dagen började med att jag lyckades krasha mitt minnekort till mobilen. Jag skulle ladda in fler kapitel av min ljudbok, så matade jag inte ut utan drig bara ur sladden. Varav mobilen nu bara säger "diskettfel" när man försöker sätt in minneskortet. Grejen är att jag försökte sedan se vart man ska mata ut den, men det finns ingenstans man kan mata ut minneskortet eller mobilen.... Så hur skulle jag inte få diskettfel?

Sedan åkte jag in till stan för att köpa en klänning tills i morgon. Men jag är så himla petig, antingen så var det en under färg/mönster, men då var de skuren så himla konstigt, eller så var snittet superfint, men mösntret bara förvidrigt. Men tillslut hittade jag i alla fall en enkel klänning på Missäy. Vilken får ni se imorgon :)

Det blev även en tur till Cubus för att handla lite sommarbas plagg:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0