Knästrul

Idag var andra besöket hos sjukgymnasten. Vi gick igenom lite olika övningar för axeln och han sa ganska många gånger att jag var nog stark nog att göra så här, och att jag var stark så jag kunde lägga på lite vikt. Sen gjorde vi en övning där jag låg på mage och lyfte ena armen rakt upp, men den kändes ingenting, bara att det stramade så den kunde jag skippa.
Bra boost för självförtroendet :)

Sen tog vi tag i knät, först fick jag göra lite benpress och det var helt okej, men sen gick vi över till en step-bräda och så skulle jag stå med ett ben på brädan och det andra i luften och sedan göra knäböj. Höger gick jättebra, men vänster, det gick inte, det gjorde alldeles för ont. Det var på ett sätt skönt, för när han bände och kände förra gången kändes allting bra, och nu när det faktiskt smärtar på riktigt så kommer det bli lättare att veta vad som är fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0