torsdag

Jag är så fruktansvärt trött idag, halsen känns inge bra och när jag är riktigt trött eller om jag är sjuk s blir ögonen alldeles svullna och det är de nu också. Inget roligt.
Har nog blivit lite sena kvällar de senaste veckorna... Och ikväll blir det också sent för då ska jag och Mats på operan.

Men först nu ska jag försöka plugga lite företagsekonomi, den kursen som inte alls känns bra. Speciellt inte efter igår när läraren ville ha helt andra svar på sina frågor än det hon frågade om. Vilket inte kändes helt okej...
Det var ungefär så om att om hon frågade "En jordgubbe är ett rött bär, vad smakar den?" Så skulle man redovisa för varför den var röd... Vilket ju inte ens står i frågan utan är ett påstående!

Idag har vi även redovisning i befraktning jag hoppas det går bra, men jag förstår inte riktigt vad det är vi ska redovisa vilket kanske inte är så super...

Ikväll blir det som sagt operan och föreställningen är Stromgren/Celis. Det är en dans föreställning och jag hoppas för allt i världen den är bättre en den förra vi såg.tt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0