Nellie

Idag var andra gången på agilitykursen, Nellie löper nog fortfarade jag tog det säkra för det osäkra och tog inte med henne idag. Kursledarens hund var dålig i magen, så jag fick gå med kursledaren under passet, men det var väldigt lärorikt det med! Fick massa bra tips på övningar och vad man ska tänka på. Jag tänkte göra en pärm med olika övningar och vad det är man tränar med de. Tror det kan bli jättebra. Så kan jag bara se vad det är jag vill öva och så kan jag slå upp det och bygga upp banor.

Idag upptäckte jag också en knöl på Nellie bakben, i storlek med en minder vindruva som sitter löst i skinnet. Jag tänker avvakta och har den inte blivit mindre eller försvunnit tills på onsdag så ringer jag veterinären.

 

En av de första bilderna jag tagit på Nellie, men det är en av de bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0