Britta

Hade tänkt skriva i morse, men då gick det inte att logga in förän precis innan vi skulle iväg så då hann jag inte.
Var i alla fall på Britta idag, fick skjuts upp, vilket var skönt, bil hela vägen :D
Vi var väl runt 10-14 personer som satte fast bommar och gafflar, fick riktigt mycket gjort trots att vi bara stannade en dag. Fick förfrågan eller rättare sagt i uppdrag att skriva för föreningens tidning under sommaren, göra rapporter från sommarens seglingar osv. Riktigt skoj, får se vad jag ska göra av det, kanske en skvaller spalt :p Skulle vara något med tanke på alla intriger ombord. Förra sommaren var det snäppet för mycket dock, inte så roligt att höra allt som sas om en, speciellt som de mesta var helt uppåt väggarna!

Har dessutom bestämt att min Miranda nalle ska få se sig om i världen och bli en seglare, han/hon/det behöver dock ett namn, alla förslag är välkomna!

Nu ska jag gå och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0