Fortfarande sjuk..

Fortfarande förkyld, usch och blä rent utsagt!
Vill börja träna hårt, men kan inte eftersom jag är sjuk, och jag vill ju inte bli mer sjuk, så jag har tränat lite lungt de här två senaste dagarna, typ 10 min på kond cykeln och sen lite styrka. Riktigt skönt att få använda musklerna igen, även om energin typ är noll...

Igår byttes det hjul på cykeln så imorgon ska jag prova och se hur lång tid det tar att cykla och hur man cyklar till stallet, jag har räknat ut att de är ungefär en mil dit så det blir en bra motionsrunda. Men jag vågade inte cykla imorse innan jag visste hur man cyklar, så jag inte blev jättesen till morgon fodringen...

Ska nog ta lite the nu så kanske de känns bättre :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig!

2008-04-16 @ 19:07:52
Postat av: Lindis

Tack :)

2008-04-17 @ 11:16:49
URL: http://thekanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0