God morgon

Idag är jag trött, har inte alls lust att cykla iväg till stallet. Gick och la mig sent igår efter att ha varit ute och ätit middag, sedan gått på cafe och skrivit om mitt cv. Lite hemskt att se allt man gjort på papper, "this is what you achived so far"- liksom. M hjälpte mig och sen satt vi och skrev rent det lite på datorn, och när jag väl kom i säng så hade jag svårt att sova. Men men en uppfriskande cykel tur kanske råder bot på det :)
Solen lyser ju idag, var lite rädd att det skulle ösregna eller något, och idag har jag inte fullt lika mycket kläder på mig som förra gången, då höll jag på att dö av värmeslag, får se hur fort det tar den här gången. I fredags tog det 50 minuter dit. Det går så himla trögt att cykla genom stan, men nu måste jag kila om jag inte vill missa fodringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0