Tränings upplägg

Nu har jag funderat och mitt "mål" börjar närma sig, jag har ju sagt att de ska bli i maj, och det är bara en månad kvar, så nu måste jag verkligen lägga in en extra växel. Eftersom jag ska ned till Kalmar nästa vecka får de bli när jag kommer tillbaka därifrån (nästa fredag), då jag måste sista-minuten plugga den här vecka.

Dels ska jag fixa cykeln så jag kan cykla till stallet, det är 2 mil fram och tillbaka så det blir rätt mycket röra på sig. Sen ska jag springa varje kväll, åtminstonde en halvtimme.

Så en dag ska se ut så här:

Stall dag
Gå upp halv 7, en talltrik musli
Cykla till Stallet, 2 skivor bröd i stallet
Cykla från Stallet till gymmet, en banan innan träning
Gymma
Cykla från gymmet hem, äta "efter träning mål" hemma
Vid 18-19 ut och springa minst en halvtimme.
Middag efter joggingturen

Hemma dag
Gå upp vid nio, en tallrik musli
Cykla till gymmet, gymma.
Cykla hem från gymmet, Lunch
Simma på eftermiddagen alt andra göromål (ex plugga)
Sen eftermiddag (16-17) mellanmål
Jogging tur vid 18-19 minst en halvtimme
Middag efter joggingen


När jag får tid över ska jag försöka styrketräna hemma, alltså med hantlar/ sittups osv
Jag tror det blir bra, det är inte orimliga saker jag har lagt upp, men som sagt den här veckan hinner jag inte, utan jag börjar från och med nästa fredag/Lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0