Vovve

Jag måste verkligen duscha idag, jag skulle duschat igår, när jag kom hem ifrån gymmet, men av någon anledning så blev det aldrig av. Så min stackars pojke fick sova med en vidrig flicka i natt, så nu måste jag verkligen in i duschen :s Det är ända nackdelen med att faktiskt anstänga sig så att svetten lackar på gymmet, man blir genom svettig, tycker de borde ha mer fläktar där inne.

Jag skulle verkligen vilja ha en liten hund, eller den behöver inte vara liten, men en hund, men det är bara två problem, ett min älskling är allergisk, men jag kanske kunde få honom att knarka tabletter konstant. Eller så skaffar jag egen lägenhet. Problem två är att jag vet inte vad jag gör i höst och om jag kommer vara borta längre perioder så är det ju inte bra att skaffa en vovve. Men jag skulle så gärna vilja ha en vovve, så länge får jag kika på söta bilder istället...


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilka söta bilder

2008-04-04 @ 16:01:19
URL: http://daloatf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0