Huvudvärk

Ett ord: Huvudvärk!
Det är ushligt, det är hemskt, jag hatar det. Tryckande huvudvärk, får väl knarka lite piller och se om det blir bättre.
Vädret hade i alla fall uppehåll idag, men det blåste och var kallt, trots att jag hade underställ och ylletröja under jackan så frös jag ändå.
Ska gå och hämta våra biljetter till "Räfvarnas Afton" när Mats kommer hem, en polare till oss kommer med också, så jag ska hämta hans biljett också. Om det blir något som musikens hus när de spelade där (vilket jag tror det blir) så kommer det vara helt galet! Var länge sen jag var på en spelning där det var en Räfven spelning. Loke är bäst när det är nära och liten, men när det är Räfven får det gärna vara stor lokal och mycket folk, det blir sånt ös då! Längtar hur mycket som helst tills på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0