Söndag

Igår var jag och Mats på kräftskiva hos hans pappa, det var trevligt även om jag är vrålförkyld, så jag satt inbäddad i tjugostycken filtar hela kvällen och snörvlade. Som tur är känns det bättre idag.
Vi åt kräftor och räkor, spelade krocket och gick på tips promenad, det var en fråga om mig till och med "Vad gör Linda? 1. arbetslös x. plugga 2. jobbar". Det var ju knappt jag kunde svara på den, men de hade ändå fel, eftersom jag jobbar och inte pluggar.

Imorse hittade vi Mynta död i buren, hon hade rosslat mer än vanligt de senaste, men igår sa mats att han sett henne äta och vara pigg och hon gick på en antibiotika kur, så jag vet inte varför hon somnade in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0