Äntligen hemma

Det var inte bara prästen som flippade ut igår utan även kocken, han började skrika och kasta saker, så jag tycker det är väldigt skönt att komma därifrån. Tycker bara synd om de andra stackarna som blir kvar :s

Åkte från båten vid åtta i morse, kom fram till lysekil vid nio, nästa buss gick tjugo över tio, så det var bara att sitta och vänta. Det var en lång bussresa dessutom, så det var grymnt skönt att äntligen komma hem.

Väl hemma blev jag biten av en av råttorna. Hon lyckades bita igenom nageln (!), först fattade jag inte varför det gjorde så ont, men sen när jag tvättade bort blodet fattade jag inte heller vart såret var. Så såg jag att nageln var sprucken längst ner, så det var inte så konstigt att det gjorde snor ont!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Gillar din blogg :)

2008-06-25 @ 16:10:30
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0