Hunnebostrand

Ja där ligger vi ikväll, jag ska gå av imorgon, vilket ska bli väldigt skönt. De här gänget tycker jag är väldigt knepiga, får ingen riktig pejl på dem. Förra gänget blev mer en grupp på något sätt, de har inte dem här lyckats bli. Känns som dem hade roligare också.
Prästen här är också knepig, vi är ju jättemåna om att det ska vara säkert och att ingen ska vara på relingen, så när vi går igenom soten så ställer han sig på relingen, vilket en konfirmand tar efter. Så när vi säger till prästen blir han typ sur "Jag kommer ju inte ramla i därifrån, jag har ju minsan klättrat i massa master" men han tänker inte på att vi inte kan säga till konfirmanderna att de inte får göra så om han får det..
Sen har vi färdig skrivna vaktlistor där kökslaget står, så hade han råkat hamna nu ikväll, då istället för att vara smidig och bara säga, skulle ni kunna förskjuta det ett steg så inte jag behöver stå med, så får vi värsta utskällningen...Det är ju färdigtryckta listor liksom, och hur svårt är det att komma och säga att "jag står med här, och jag har annat att göra. Kan ni fixa det?". Istället för att börja råskälla och bli arg... Såna människor hamnar direkt på Lindas svarta lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0