Kändis

Ska se om jag inte kan scanna in artikeln som jag var med i förra veckan. De var ett reportage från Britta, det kom nämligen en fotograf och plåtade lite när vi riggade på. Han lekte paparazzi också, så det är en bild på när jag och M står och gullar på för däck :D
Helt plötsligt när jag står och pratar med M så ser jag i ögonvrån att någon med ett enormt tele står och fotar, sen när efteråt frågar han om det är okej om han tar kort och det är okej att de publicerar.
Sen är det som vanligt en bild på mig i mesanmasten.
Fotografen kom precis när jag kommit ned och Erke Fluff sa att det kanske för än gång skull inte blir en bild på mig i Bohuslänningen uppe i mesanmasten, för de har de varit de senaste åren. Men de blev det iaf :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0