Värme

Det är sjukt varmt här! Känner egentligen bara för att gå in i duschen och bo kvar där :D

Har i alla fall beställt tid för att göra hålfotsinlägg, 1200 kronor skulle det gå på. Tydligen så passar de i det flesta skor, men de har två typer, ett bredare inlägg för typ gympadojor och likanande och ett smalare för "fin"skor antar jag. Och om man ville ha båda kostade det 2000 kr, men jag behöver de ju bara när jag går långt och mycket, så jag tror inte jag behöver i fin skorna... Jag har ju klarat mig i 22 år hitills, då kan jag ju klara mig några kvällar och dagar hit och dit.

Ska ta tag i mig själv och cykla till gymmet. Ska strecha armarna ordentligt både innan och efter träning, så jag kan använda armarna i morn också :D

Borde dessutm dricka mer, känner det i huvudet, alldeles tungt, igår var jag riktigt dålig på att dricka på träningen, i vanliga fall suger jag lätt i mig en eller två flaskor, men igår blev det bara en halv :S
Måste bli bättre på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0