mitt i veckan

Igår var jag i stallet, det var otroligt segt, tyckte det var bara mer och mer saker som skulle göras, men tillslut fick jag äntligen åka hem. Var hemma ett par timmar för att sedan åka in till Fysiken och gjorde ett Basic funk pass. Funken är rolig, men känner mig så ful, har svårt att komma ned ordentligt i knäna. Efter funken hade jag tänk gå på ett afropower pass, men det började först en timme efter funken slutat, så jag stretchade i 50 minuter. Det var väl behvöigt kan jag säga, för jag har varit dålig på att stretcha den senaste veckan. På afron tyckte jag det var lite svårare rörelser än dem jag gått innan, men sen var det en vikarierande instruktör också då den ordinarie var borta.

Idag har jag fotat bebisarna, de har blivit så stora, tyvärr strejkar den andra dator så jag kan inte lägga upp dem här nu, menb jag visar ett foto jag tog i går istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0