Nya skor

Idag var jag på krafttag vid två och idag la jag på lite extra, och de kändes, svetten lackade och det var grym mjölksyra i armarna. Det kändes skönt, men imorgon så ska jag nog ta det lite lättare, för att väga upp, så jag inte överanstränger mig. Har anmält mig till ett morgonpass.

Passet slutade kvart över tre så jag ringde Mats hörde när han hade tänkt sluta, och han hade tänkt sluta vid fyra, så jag tog en lång dusch, bastade lite och tog det lungt. Då ringde min bror och har tänkt köpa ett fysiken kort, och de pågår ett värvningskampanj, så vi bestämde att han skulle komma in till Kaserntorget.
Medan jag väntade så köpte jag en avokado, kyckling smörgås, eftersom jag bara ätit lite musli på hela dagen, och den var verkligen super god (köpte den på nouveu som ligger i samma byggnas som Fysiken).
Min bror och Mats kom och min bror hade tänkt köpa ett Delta kort, så han kan bara träna på Kaserntorget, via autogiro, men eftersom han såklart inte tänkt på att ta med kontonummer så tog det lite tid innan han fick tag på sin rumskamrat och innan hon hittade hans kontonummet. Tillslut var ialla fall allt klart, och jag och min bror fick en handduk, en vattenflaska, ett nyckelband och ett tio-klipp solkort. Trevligt tyckte jag.

Min bror hade inga träningsskor så vi följde med honom till Stadium för att leta efter ett par skor. Själv har jag ett par vanliga träningsskor, typ jogging, och de är ganska jobbiga att köra arobics och sånt i då jag fastnar i golvet med gummisakerna som sticker ut på sidorna. Så jag fick dem här Puma skorna på bilderna under, och Mats köpte även badmintonrackets då vi är ett gäng som antagligen ska börja spela badmington en gång i veckan.
Min bror kom också på att Deltkortet bara gällde Gibraltar och det inte fanns något kort som bara gällde Kaserntorget så vi gick tillbaka så han fick köpa ett Alpha kort som gäller båda anläggningarna. Efter det skulle han gymma i väntan på sin rumskamrat som skulle följa med sin syster och perica handen (?).
Och jag och Mats gick och åt Sushi.
Förut älskade jag sushi, verkligen älskade det, men nu på sistonde så har jag inte varit sugen på det och det bara fastnar i halsen och jag mår nästan illa. Det är jättekonstigt för jag har inte förätit mig på det, men det är känslan.

Här är mina nya skor:
699:- (999:- från början) på Stadium


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0