Stockholm

Så var man i Stockholm, igår var det fint väder, men idag är det mulet och grått, precis som det varit i Göteborg.
Igår var jag på lunch hos mamma , med morfar och Leif och sen åkte vi upp till kyrkan och lämnade in mormors urna och tittade på minneslunden. Det var jättevackert för solen höll precis på att gå ned.

På kvällen åt jag middag med pappa på Broncos, en biff med massor av vitlökssmör, det var verkligen supergott. Sen strö kollade vi på tv, och började se the castle of vind eller nåt sånt, en anime film. Men det blev så sen så jag får se klart den någon annan dag. Hade tänkt sova tidigt men Mats hade problem med att plugga till sin meterologi tenta så jag satt och leta länkar på nätet till honom.

Idag ska jag inte på operan La Traviata. Ska bli intressant att se en opera där de har text på svenska istället för franska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0