Tidig morgon

Idag är en tidigt dag. Jag har nämligen varit väldigt pigg sent på kvällarna och fått svårt att somna, så jag tänkte gå upp tidigare så jag inte sover bort hela dagen och somnar sent. Vända tillbaka dygnet helt enkelt. Speciellt som det inte är särsilt schysst mot min käre pojkvän som arbetar hela dagarna och går upp tidigt och sen har en flicka som blir som piggast vid elva på kvällen och inte alls har lust att gå och lägga sig.
Så nu i morse gick jag upp vid sju och ätit massor av frukost, så ska jag iväg på ett krafttag klockan 9:30. Få se hur jag hänger med i det, är ganska seg, men det känns ändå bra. Man känner sig duktig som går upp tidigt, ger djuren mat, äter en bra frukost och ska iväg och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0