Mitt garn

Fick mitt garn idag, men jag var lite besviken, det var bara fyra färger, 10 nystan av varje, och det var lila, bajsbrunt, rött och vitt/babyblått. Och det var dessutom alla samma typ av garn, acryl, jag hade hoppats på olika tjocklekar på garnet och typ ett nystan i varje färg. Chi fick jag. men jag kan väl sticka lite benvärmare eller nåt.

Blev klar med Mats halsduk också, blev faktiskt riktigt fin, och supervarm och go. Synd bara att det går så sjukt mycket av det garnet, det är inte så drygt. Annars hade jag kunnat sälja dem. Men o man räknar på det så blir typ materal kostanden 200 kronor om inte mer, och sen ska man ha en bra tim lön på det, så ja då är man upp i minst 600 kronor. Och jag betalar i alla fall inte 600 kronor för en halsduk om den inte är galet speciell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0