Jobb och träning

Jag har träningsverk i armarna, det är skönt då känner man att man har jobbat. Igår körde jag först ett gym pass, armar, rygg och sen när jag kom hem så gick jag ut och sprang 7 km. Det var lite kyligt men väldigt härligt att få komma ut.

I måndags ringde en kvinna och sa att jag hade sökt jobb hos dem som "interujuv"personal och undrade om jag kunde jobba två veckor från och med måndag och komma in och snacka med dem på onsdag (idag alltså), och efter att ha fixat runt lite, så ringde jag tillbaka och sa att jag kunde det.
Så idag var jag och pratade med Memu, som de heter, och om 20 minuter ska jag på genomgång inne i stan. Man ska vara på en vårdcentral och be folk fylla i en enkät på en dator, så man behöve rinte fråga folk själv utan bara be dem fylla i dem, jag får 86 kronor i timmen, och nu till det bästa jag kommer antagligen jobba på vårdcentralen som ligger där jag bor, alltså 10 minuters gång från min ytterdörr! Så perfekt!
Enda nackdelen är att jag får lönen i november, men men, så är det.

Jag glömmer alltid bort att säga att jag tränar när dem frågar vad jag gör på min fritid, det är liksom en sån självklarhet för mig, så det slår mig inte som ett "fritidsintresse". Det är liksom bara något jag gör. Lite märkligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0