Best xmas EVER

Jag älskar julen och speciellt julafton. Dels älskar jag att ge julklappar, och jag lägger verkligen ned tid på att hitta bra julklappar! Sen känns det som att jag får lön för mödan när jag får julklappar, och jag tror att jag är en rätt tacksam person att ge presenter till för jag blir så galt överlycklig när jag får saker :)

Mina julklappar jag fått:
En sjal/sarong från Thailand
Dieselväska
Jordgubbs dushkrämer från Bodyshop
Två stycken stickböcker
Två Neil Gaiman böcker
En Terry Pratchett bok
Ett pysselsätt med klocka
Ett par tumvantar
En tröja
Tim Burtons diktbok
Stickor
Garn
En tröja som blinkar med hjärtan när jag är nära Mats
Kate Moss parfym
Två Kate Melua skivor
Nina Hemingsson album
Friis & co necessär
Presentkort bio

Och de bästa av allt

EN ROSA MINI LAPTOP!!
Supertack till pappa och Mats!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0