Onsdag

Idag har jag antagligen gjort massor, men det känns inte som jag gjort någonting.
Det började med att jag rusade på vagnen imorse, bara för att märka att den inte åkte till slut kom det en ambulans och hämtade någon tjej i främsta vagnen. Eftersom jag satt längst bak så hade jag inte märkt något, utan bara undart varför vagnen inte åkte och dem inte sa något i högtalarna. Hur som helst så blev jag försenad till stallet, vilket försenade resten av dagen.
Jag gick ut och gick i 2 timmar runt delsjön, jag gick och gick och gick, och jag tyckte inte jag kom någonstans. Så visar de sig att jag bara gått lite över en mil. Blev ganska besviken.

Efterdet åkte jag och skulle köra areobic puls, som tydligen ska vara ganska konditionskrävande, men det var tydligen bara bas. Instruktören hade dessutom jättehög musik och låg volym på headsetet, så det irriterade mig ganska mycket.

Och efter det så var det quiz på John L:s, där jag upptäckte att jag inte kan känna igen ungerns flagga, kan noll om Star wars, och inte har någon koll på hektar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0