Snowboard

Vårt internet har varit nere nu i ett par dagar, pga en avbiten kabel, men nu är det uppe igen!
Dock har den lilla datorn kraschat, vilket jag är väldigt ledsen över. Den har varit avstängd iett par dagar och när jag nu skulle starta den, vägradee starta. Mycket typiskt.

I fredags åkte jag och Mats till en sportsoutlet som finns här  i närheten föratt kika på snowboards, se om de hade något billigt som var at ha.
Det slutade med att vi kom hem med ganska mycket grejer, men vi kom väldigt billigt undan.

Sak     köp pris/org pris
Jacka (Everest brun)  299/1199
Snowboard (Head) 799/1599
Boots (Head) 599/1099
Pjäxor (Salomon) 999/2499
Bindning (Ride LX) 699/1499
Ryggplatta 399/699
Fångrem 49/99

Så ca 3900 fick vi detör, grejersom var värda: 8300
Det tycketr jag var et bra kap. Så jag hade tänkt lägga 3700 för mina snowbaords grejer (utan jacka och byxor) och nu fick jag snowboarden och sakerna ör 2100 istället, jackan fick jag för 299 och byxorna 400, så jag låg långt under min budget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0