Kväll

Jag skulle laga yra köttbitar, bara för att lyckas bevisa att jag verkligen inte kan steka kött, dem var som gummisulor. Som tur var så var potatisen och såsen goda, så lite mat kunde gå ned.

Jag hade också köpt ett armbandslänk till Mats. Jag hade velat köpa en i guld, men eftersom jag inte har runt tre-fyra tusen så blev det ett som såg ut som guld. Jag vet inte om det är förgyllt eller bara ser ut som guld, men jag tyckte det var fint i alla fall. Tycker det är så snyggt med kraftiga guldlänkar!

Har varit helt slut ikväll så nu tittar jag på hjärndödande Two and a Half men. Jag tycker faktiskt det är ett rikitgt roligt program, precis så där lagom hjärndött, det är ju ingen sofistikerad humor direkt, men det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0