Måndag

Efter det förvirrade uppvaknandet åkte jag iväg på styrkeyogapass, hon ändrar passen lite från gång till gång, så man kör olika övningar. Och denna gång var det väldigt mycket att man skulle vara vig i benen, och det är inte jag , vilket gjorde det ganska jobbigt och lite trist. Men det är bara att ta nya tag nästa gång.
Efter passet cyklade jag en timme, och efter det körde jag styrka i 45 minuter.

Klockan 16 hade jag en tid hos optikern för att skaffa skyddsglasögon till lumpen och när jag kom dit sa jag att jag hade prismor i mina glasögonen, men inte vart hos läkaren på massa år och undrade om de kunde se om jag fortfarande bara behövde den styrkan på prismorna. Hon sa att det kunde hon, fast sen visade det sig att hon inte hade några prisma glas, så jag skulle bara komma in med mitt recept. Hon gjorde inte ens något syntest! Mycket märkligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0