Ny kängor!

Idag har jag köpt ett par ordentliga kängor, ett par Lowa combat boot gtx. De har yttre i läder och sen ett inremembran i gore-tex. Det fanns med gore-tex på utsidan också, men jag litar inte på gore-tex, för dem klädesplagg och skor jag haft i det matrerialet har börjat läcka in fukt och väta trots alla försök att försöka impregnera dem, så jag ville ha vanligt hederligt läder!
Nu slipper jag gå runt i antingen låga gore-.tex skor som läcker in när det regnar eller få stora skavsår av gummistövlar (jag får alltså skavsår, som riktigt djupa sår stora som fem kronor). Så jag är väldigt nöjd!
 
Så har jag också tagit tag och installerat programmet så jag kan använda min pulsklocka, så imorgon ska jag testa den och se hur det fungerar. Ska bli intressant och se hur mycket kalorier den tycker att man förbränner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0