Tisdag

Seg dag idag. Åkte till stallet på morgonen och jag var ritkigt trött idag, eller kanske inte trött, men sjukt seg. Jag hade med mig potatis och sås från gårdagens inte allt för lyckade middag, som jag tänkte äta till lunch. Så fick jag sällskap av en annan tjej i stallet då hon också hade matlåda med sig. Så vi lunchade ihop, var rätt trevligt att ha sällskap för en gångs skull. Efter det åkte jag till body pumpen på fysiken, la inte på helt fullt i alla övningar, men tänkte jag kunde mjukstarta lite. Är lite stolt att jag i knäböjen tar 8,75 kg på varje sida ( jag har klarat 10), så de blir alltså 20,5 kg i uthållighetsstyrka. Tycker jag är rätt bra i alla fall.

Tyckte så synd om Mats på spårvagnen i morse ( vi brukar göra sällskap på morgonen då hans vagn går ett par minuter efter min , så han åker med in till stan och byter där). Jag vet inte varför men jag kände på mig att spårvagnskontrollatnerna skulle komma idag  (jag hade min plånbok längst ned i väskan under alla träningskläder) och det gjorde dem också vid frihamnen. Det var bara det att Mats västtrafikkort låg inte i plånboken, och inte i jackan heller. Så det blev fina böter på 1200 kronor. Så sjukt typiskt, han brukar alltid ha det i plånboken och nu var det borta. Han har väl tagit ur det när vi åkte upp till fjällen.
Grejen var sen också att han upptäckte att han skulle på ett Britta möte ikväll, så han borde egenlitgen tagit bilen till jobbet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0