Första riktiga skoldagen

Jag tror jag har blivit sjuk, jag tycker att våran engelska kurs som bara handlar om typ grammatik verkar KUL! Fast de var tre stycken uppsatser av varierande storlek (varav en på bara ett par meningar), och uppsatser gillar jag. Det känns så mycket bättre än mitt stackars år på KTH, där varje kurs verkligen var grekiska för mig. Nu förstår jag vad jag ska kunna, även om det verkar mycket och ganska så omfattande och lite skrämmande. Men det känns som att jag kan klara av det, och det kanske låter lite konstigt för andra. Men har man suttit och slitit med matematikkurser som man verkligen inte fattar någonting av, så är det en stor skillnad.
Så har jag lagt ut typ nio hundra kronor på kurslitteratur också, men det är typ de enda vi behöver nu i första läsperioden, så det är nog lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0