The Asylum for Wayward Victorian Girls

Kan någon ta mitt visakort i från mig? Jag klarar inte att låta bli att shoppa på nätet!
(när jag läste igenom detta insåg jag att jag läser för mycket på engelska, finn ett grammatiskt fel:)
Eftersom nästa bok antagligen inte vill vara i hårda pärmar var jag tvungen att pre-order:
EMELIE AUTUMN: The Asylum for Wayward Victorian Girls

Den ska skeppas första veckan i oktober, så jag får vänta en stund. MEN DET ÄR DET VÄRT!
Jag kommer gå som på nålar i en månad nu, jag vill ha den NU!!
Men nu vet jag att den är på gång i alla fall.....
Men nu får de inte bli någon mer shopping denna månad om jag ska hålla min budget :s

Kommentarer
Postat av: Bäver

Jag funderar även jag på att köpa den boken (är själv ett stort fan av Emilie Autumn)

Men ungefär hur mycket kommer den att kosta med frakt och så? :s

Jag har lite ångest att jag inte beställt den än, jag är en sådan velig liten pestråtta ;D

2010-10-18 @ 18:36:16
Postat av: Linda

Jag tror jag betalde typ 500kronor med frakt (den är på 35 pund bara boken), men när jag gick in och tittade nu är den "out of stock". Så du får hålla utkik för om de släpper en till edition :)

2010-10-19 @ 00:26:42
URL: http://thekanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0