Lite ditt och datt

I måndags så började jag mitt nya jobb som semestervikare för en receptionist på ett shipping agency. Det går rätt bra, eller jag hoppas de tycker jag gör de bra ialla fall, men eftersom hon tar en extra semester dag imorgon, istället för att vara inne hela veckan, så tror jag de är ett bra tecken!

Jag fick också i måndags veta at jag har kommit in på sjöfart och logistik programmet på chalmers! Så nu vet jag vad jag ska göra! Och de har många praktikanter från just de programmet där jag jobbar! Typ super!

Det har varit en hektisk vecka, i måndags kväll åkte vi och badade, i tisdags åkte vi upp till uddevalla och hälsade på Mats mamma, hennes man, deras son, hans moster med barn plus släktingar från Kanada, och idag var jag på lacrosse träning!
Imorgon ska vi åka och bada igen, på fredag är de fira med pizza för en kompis som kommit in på sin drömutbildning och på lördag är de födelsedagsfest för en annan vän. Den senare festen är dessutom i Uddevalla så då ska vi passa på att fixa iordning båten... Mycket att göra...

Sen nästa fredag är de P!ink, helgen därefter kanske jag ska ut och segla, helgen därefter är det Göteborg classic och jag ska nog ner till oskarshamn till en lumpar polare som firar att hon ska till usa, helgen därefter så tror jag att jag måste upp till stockholm för att morfar kommer och sen börjar skolan!!
Inte lätt att vara mig ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0