helgen

I helgen var pappa här!

På fredagen så jobbade jag så då åt pappa och Mats middag hemma hos Nicke och sedan kom de och hämtade mig och sen var vi bara hemma.
På lördagen åkte Mats upp till Britta på arbetslördag och möte, och jag och pappa gick ut en lång promenad med Nellie. Sen åkte vi in till stan och kikade på julklappa. Det är jättesvårt i år!
Jag vet en julklapp jag ska köpa, men resten är bara ett stort frågetecken!
Vid fem möte vi upp Nicke på kungsportsplatsen och så åt vi grillbuffe på Gamle port. Det var jättebra, förutom att de var jättesega att fylla på buffen!
Efter det såg vi på bio (läs inlägget innan).
Igår gick vi på jul på liseberg och på hard rock.

Men jag måste säga att Jul på Liseberg är en besvikelse i år! Kändes som det var mer stånd och bodar och mer hantverk förra året. Kändes ganska tamt i år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0