Boooring

Jag var smart och lämnade min cykel i skolan igår (när de var fint väder) och nu är det fruktansvärt ofint väder och i detta måste jag nu cykla hem. INTE okej!

Ska hem och gå ut medm in hund som absolut inte vill gå ut, hon hatar när det regnar, fast det är bra då kommer vi inte vara ute så länge eftersom hon bara kommer vilja gå hem. Jag måste dessutom köpa ett regntäcke till henne då hon bara har ett vintertäcke  och de är inte så vattenavstötande (lägg märke till att det är ett regn TÄCKE, och inte regnKLÄDER, mycket viktigt att påpeka...)

Fortsätter dessutom läsa min bok av Emilie Autumn och ju mer jag läser och nu efter att ha sett en interjuv med henne har jag sjukt stark respekt för denna starka kvinna. Hon är helt fantastikt, min nya förebild. Inte nog med att hon gör grymmusik hon är en grym människa också!

nej nu måste jag nog ge mig ut i regnet och cykla hem till min kissenödiga hund... usch


Kommentarer
Postat av: luffi

Hejsan!



Kikar förbi och undra om du vill vara med i dagens blogg!? Kram Luffi

2010-10-27 @ 13:18:41
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0