Tentan gjort

Att åka och tenta sjöfartsekonomin kändes inte alls bra, kändes som om jag skulle öppna tentan och inte kunna svara på något sätt. Jag hade nästan gett upp innan jag ens gått in i tenta salen.... Den var dessutom uppdelad i två delar varav man är tvungen att ha 80% på första få att få g....

Däför blev jag positivt överaskad när jag kunde alla frågorna på första delen och uträkningen som var typ halva poängen på andra delen kändes också jättelätt!
Så nu håller jag bara tummarna för mig själv, att jag inte fick något hjärnsläpp mitt i och skrev något helgalet! Och att på flumfrågorna att de tolkar mina svar till min fördel!

Hade varit så skönt att ha klarat de två första tentorna, de hade varit guld för mitt självförtroende!

Hittade en gammal bild på mig i långt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0