Onsdag

Jag har varit dålig på att blogga idag men det är för att det har varit en låååång dag.
Började med skola klockan 8:30, med en föreläsare som inte kunde något om sitt ämne hon sa bla vatten har högre densitet när det är varmare och vägrade tro på hela salen full av ingenjörer som sa emot henne...
Hon skulle dessutom namnge stilla havet på en karta och hade ingen aning om vad det hette..

Vid lunch åkte jag till jobbet och jobbade hela dagen, jätteseg och jättetrött, har brottats med en ihållande huvudverk hela dagen trots antal vattenglas som jag sög i mig.

Efter jobbet var det i väg till lacrosse träningen på heden och det känns så skönt nu efteråt!  Få springa av sig lite i den friska luften! Gött!

Kommentarer
Postat av: Lella

Jävligt fiin blogg!!!<3

2011-09-01 @ 13:24:07
URL: http://lellabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0