Ett steg närmare?

Nu är det fjärilar i magen! Fick ett svar från Rob som är webmaster på Northern Portuguese Podengo Association som jag hade mailat då det stod att man kunde kontakta deras koordinator på klubben om man var intresserad av en omplacering och eftersom det inte stod hennes mail så mailade jag webmastern som det stod att man också kunde kontakta.

Och nu har jag fått svar! Han skrev att de tyvärr inte hade någon som passade mina krav men att de säkert kunde hitta någon i deras kommitee som hade! Så nu undrade han om det var den strävhåriga eller korthåriga varianten jag letade efter för jag hade missat att skriva med det i mailet. Så när han visste skulle han höra runt bland medlemmarna!

Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0