Tisdag tisdag

Idag hade vi redovisning av vårt ekonomiarbete på morgonen. Jag hade blivit uppskrämd till tusen att han var värsta nazi-läraren. Men det gick väldigt bra faktiskt. Förutom att man kom på typ tio saker till som borde stått med i vår artbete.. Men men shit happens.
Imorgon och i övermorgon är det SJÖLOG och sen efter det blir det fucking råplugg. Jag vill inte ha de här två bajskurserna släpande eftermig, men eftersom de just är bajskurser känns det som att det finns risk för det...

Har varit och pratat med studienågonting så nu har jag tillgodoräknat mig tre kurser, vilket gör att det blir väldigt soft i skolan i slutet på denna termin och nästa. Men nu ska jag försöka jobba så mycket som möjligt och sen funderar jag på att ta en distanskurs nästa termin. Kanske i webb-utveckling för det hade jag tyckt varit roligt att lära mig!
Så kanske man kan koda hemisdor åt människor också och få in lite cach :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0