Muffins

Idag blev det lite muffinsbak.
Jag testade idag också att göra sugarpaste (det var därför jag gjorde muffins för att testa).
Jag har läst att det ska vara svårt, men det var svinenkelt!
Recepter jag använde var detta: Sugarpaste . Fast jag hade gelatinpulver så jag blandade ned det i vattnet och sedan värmde jag upp det och smälte cocosfettet och sirapen i det.
Dock har jag ingen kavel så jag fick använda en vinflaska, och jag hade inga pepparkaksfomer heller för att stansa ut degen, så jag fick använda glas.

Muffinsarna var i allla fall vanliga muffins med kakao, banan och krossade marianne. Blev faktiskt väldigt gott med sugarpasten också!

(ber om ursäkt för dåligt ljus på bilderna men jag orkade inte flytta de till ett bättre ställe...)


Kommentarer
Postat av: Nina

Fina muffins, och speciellt dom blå rosorna!! ;) har du gjort dom själv ? då måste du lära mig! :D

Kram Nina

2011-02-05 @ 10:25:41
Postat av: Linda

Yes alla muffins plus dekorationer gör jag själv :)

2011-02-05 @ 10:55:18
URL: http://thekanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0