Shopping

Idag var det shopping på agendan!
Först var det en tur till Victorias secret, ett måste när man är i amerika! Tyvärr tyckte jag inte de hade så roliga saker som jag hade trott. Det var väldigt mycket enkla saker, jag hade trott det skulle vara mer spets och satin.
Men de var väldigt trevliga, man fick en hel låda med sin storlek med olika storlekar när man skulle prova. Så det blev en BH och fyra trosor och en väska, lite mer än jag hade tänkt mig, men men...

Sen var det Juicy Cotoure. Det har jag planerat sedan vi bestämde oss för att åka till amerika. Jag köpt ett berlockarmband med 2 berlocker, bilder kommer senare. Senare hittade vi en till berlock på Macys för nedsatt pris, en liten hund.

Matpaus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0